Πάλεψε αλλά δεν ήταν αρκετό

Με την ήττα στις αποσκευές του επέστρεψε στον Έβρο ο Αθλητικός Όμιλος Ορεστιάδας κατά την 5η αγωνιστική της Α2

Πάλεψε αλλά δεν ήταν αρκετό | | |

Με την ήττα στις αποσκευές του επέστρεψε στον Έβρο ο Αθλητικός Όμιλος Ορεστιάδας κατά την 5η αγωνιστική της Α2

Πάλεψε αλλά δεν ήταν αρκετό

Με την ήττα στις αποσκευές του επέστρεψε στον Έβρο ο Αθλητικός Όμιλος Ορεστιάδας κατά την 5η αγωνιστική της Α2

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Μποζίδης : Έχω ακόμη χρόνια στο βόλεϊ

Ένας παίκτης που βγήκε από τα «σπλάχνα» και τις Ακαδημίες του Αθλητικού Ομίλου Ορεστιάδας τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου. Στο Καμπιονάτο. Ο λόγος για τον Θοδωρή Μποζίδη, ο οποίος με τη φανέλα της Βίμπο Βαλέντια βρίσκεται στην Ιταλία για 3η συνεχόμενη χρονιά.
Ο έμπειρος Ορεστιαδίτης πασαδόρος παραχώρησε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Sentra FM 103.3 και τους δημοσιογράφους Κώστα Ασημακόπουλο και Ηλία Παπαϊωάνου.
Ο Εβρίτης άσσος στις δηλώσεις του αναφέρθηκε τόσο για την εμπειρία του στο Καμπιονάτο, όντας ο μοναδικός Έλληνας που αγωνίζεται στο εξωτερικό, όσο και για τις διαφορές που υπάρχουν. Από την συζήτηση δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και η Ορεστιάδα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ : «Όντως υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Όχι μόνο αγωνιστικές, αλλά πιστεύω κυρίως οργανωτικές. Οι προπονήσεις των ομάδων είναι με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Οι ομάδες κρατάνε ακόμη και στις προπονήσεις στατιστικά, ενώ κάθε μέρα ζυγιζόμαστε και κάθε μήνα περνάμε από λυπομέτριση. Είναι μερικές λεπτομέρειες που κάνουν όμως την διαφορά. Υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις. Γνωρίζουν το βόλεϊ καλά και υπάρχουν έμμισθα άτομα που τρέχουν συνεχώς για να μην λήψη τίποτα από τους αθλητές και αυτοί να έχουν μόνο το μυαλό τους στους αγώνες. Όσο είναι μικροί οι Έλληνες αθλητές θα τους πρότεινα να ρισκάρουν και να δοκιμάσουν την τύχη τους. Το μεγάλο μου λάθος είναι ότι όταν ο Μοντάλι ήταν Ομοσπονδιακός προπονητής της Ελλάδος και μου είχε προτείνει να πάω στη Ρόμα, εγώ είχα αρνηθεί».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΙΜΠΟ : «Σίγουρα μου λείπει η οικογένειά μου. Εδώ στο Βίμπο έχω βρει την ηρεμία. Με πιστεύουν οι άνθρωποι της ομάδας και αυτό με κάνει να περνώ καλά στην Ιταλία»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : «Από αυτά που βλέπω στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια νομίζω πως γίνονται προσπάθειες αναβάθμισης του πρωταθλήματός μας. Θέλω να πιστεύω ότι θα διορθωθούν περισσότερα. Έχουν έρθει μεγάλοι παίκτες στην Ελλάδα και αυτό είναι υπέρ μας. Πολλές ομάδες ανεβάζουν το μπάτζετ και δείχνουν ότι έχουν στόχους»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ : «Δεν σκοπεύω να σταματήσω τόσο νωρίς το βόλεϊ. Είμαι σε καλή κατάσταση και νομίζω έχω την απαιτούμενη ωριμότητα σαν αθλητής. Πιστεύω πως έχω ακόμη 3-4 καλά χρόνια για να παίζω βόλεϊ»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ : «Αυτό το θέμα μας πονά όλους μας. Παρακολουθώ και γνωρίζω τα αποτελέσματά της κάθε εβδομάδα. Ελπίζω η νέα διοίκηση και τα νέα άτομα που έχουν αναλάβει τις τύχες του συλλόγου να τα καταφέρουν και να επιστρέψει η ομάδα εκεί που πρέπει. Πιστεύω όμως ότι πολύ σύντομα η ομάδα θα βρει τον δρόμο της και με την βοήθεια όλων μας να ανακάμψει».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...